lauantai 19. maaliskuuta 2016

Maalaus



Tämä on ensimmäinen Kulttuuripajan maalausryhmässä maalaamani maalaus. Välineinä olivat akryylimaalit ja taulupohja, mallina valokuva, jonka olen ottanut huoneeni ikkunasta erään erityisen kauniin auringonlaskun aikaan. Minun huoneeni katsoo yhdeksännestä kerroksesta pitkän matkaa esteettömästi länteen. Auringonlaskut ovat usein kauniita.

Äitini ja sisareni ovat jo jonkin aikaa harrastaneet öljyvärimaalausta kansalaisopistolla. Minä en ole mukaan päässyt, koska en Tampereella oleskellessa voisi osallistua kurssille entisellä kotipaikkakunnallani. Hiukan olen kuitenkin kadehtinut heitä, on itsekin usein tehnyt mieli kokeilla maalaamista, mutta en ole raaskinut laittaa vähiä rahojani välineisiin. Siksi olen tavattoman kiitollinen kulttuuripajalle, sillä siellähän kaikki toiminta välineineen päivineen on ilmaista. 

Olen hyvin tyytyväinen maalaukseeni ja se tuo mukavasti väriäkin huoneeseeni. Minulla ei vielä ole kiinnityspaloja, joilla liimaisin taulun seinälle (seinäänhän ei saa tehdä reikiä), joten toistaiseksi työ nököttää kirjahyllyn päällä. Tästä maalauksesta sain mukavan onnistumisen tunteen ja itse maalaaminenkin oli tosi kivaa. Odotan jo innolla seuraavaa kertaa, jolloin pääsen aloittamaan uuden maalauksen.

6 kommenttia:

  1. Vau, tosi upea ja hienot värit!


    ♥ Vilhelmiina Lyydia

    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! <3 Valitsinkin tuon aiheen pitkälti värien takia! :D

      Poista
  2. Vau, todella hieno! Olet tosi taitava! :D

    VastaaPoista
  3. Toi on kyllä hieno!! Oot taitava :') http://anskisss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Voi että, kiitti! <3 Näin teille kolmelle yhteisesti :D <3

    VastaaPoista